Waarom kiest u voor Witgoedreparatie zuid?
-------------------------------------------------------------------------------------------
Onze sterke punten zijn snel ter plekke zijn, snel het apparaat weer klaar te hebben en het scherpe tarief.
Bij een defect of storing aan uw huishoudelijke witgoed apparatuur wilt u natuurlijk zo snel mogelijk duidelijkheid hebben. Bij ons streven we ernaar binnen 2 werkdagen bij u te zijn tenzij anders afgesproken. U krijgt een eerlijk advies en direct een prijsopgave.
Nieuwe apparatuur: Ook voor het leveren en inbouwen van nieuwe koelkasten, wasmachines, drogers, kookplaten, vaatwassers van o.a. Bosch /Siemens! Andere merken in overleg. Natuurlijk ook met fabrieksgarantie.
Onze service bij levering van nieuwe apparatuur gekocht bij ons:
Wij plaatsen uw nieuwe apparaat netjes zoals het hoort naar uw tevredenheid. U krijgt het apparaat uitgelegd en ingesteld.
Afvoeren van het oude apparaat en het verpakkingsmateriaal (indien gewenst) spreekt voor zich.
Ook voor het veranderen van draairichting van uw koelkastdeur (indien mogelijk voor het betreffende type).
Let op: Apparatuur ouder dan 15 jaar repareren wij in de regel niet meer. De reden hiervan is dat deze apparaten qua leeftijd en binnenwerk zijn afgeschreven, de passende onderdelen vaak niet meer leverbaar zijn en dat vaak van het één het ander komt bij demonteren.
- Reparaties aan huishoudelijk witgoed van de meeste merken en types.
(Geen Bora, Boretti, Exquisit, Indesit, Miele, geen downdraft of plafond wasemkappen, geen onbekende vreemde merken, geen koffieapparaten, geen koeltechnische reparaties (= gas vullen of compressoren) en geen stofzuigers en kleiner spul)
AEG - Atag - Bauknecht - Beko - Bosch - Electrolux - Itho - LG - Neff - Novy - Pelgrim - Samsung - Siemens - Whirlpool - Zanussi
- U krijgt altijd een eerlijk advies.
- Er wordt ruimschoots de tijd aan het apparaat en de klacht besteed. Om een goede diagnose te kunnen stellen is het belangrijk eerst naar de klant te luisteren, daarna het apparaat te onderzoeken en na afloop te testen.
- Een scherp vast starttarief tussen € 75 tot maximaal € 150 voor extreem grote klussen. Per reparatie betaalt u eenmalig het starttarief. (Dus als het niet lukt om bij het eerste bezoek het apparaat te repareren betaalt u voor het tweede bezoek niet weer het starttarief.) Iedere 10 minuten extra arbeid kosten € 7,50 tot een maximum van € 150, afhankelijk van de soort reparatie. Blijkt binnen een kwartier dat reparatie niet mogelijk is of niet loont, betaald u slechts € 35,- (binnen de werkregio) of niets als u direct opdracht geeft voor een nieuw apparaat indien wij overeenkomen.
- Geen voorrijdkosten, dit zit in het starttarief. Woont u buiten de cirkel op de kaart of moet er parkeergeld betaald worden? Dan wordt het vaste tarief daarop aangepast. Vraag vooraf wat de kosten dan worden voor uw starttarief.
- Voor een reparatie van een tweede defect apparaat op hetzelfde adres op dezelfde dag betaalt u alleen de arbeid à € 12.50 per 10 minuten. (excl. onderdelen)
- Let op! Koeltechnische reparaties doen wij niet. ( "gas" vullen of compressor vervangen)
- In sommige gevallen kan het handiger voor mij zijn en gunstiger voor u om een apparaat mee te nemen naar de werkplaats.